loading

1. Είναι πολλές οι ερωτήσεις που καταφθάνουν στα γραφεία μας καθημερινά, με γονείς να ρωτούν γύρω από την ασφάλεια των παιδιών τους μέσα στο αυτοκίνητο.

 

2. Γιατί τα καινούρια OPEL, χρειάζονται SERVICE κάθε 60000 km και όχι κάθε 15000 km όπως παλιά, και ποιά είναι τα οφέλη για εμένα;

 

3. Μικτή-Απλή ασφάλεια;

 

4. Πως και που με συμφέρει να επιδιορθώσω το τρακαρισμένο ή χτυπημένο μου αυτοκίνητο, το οποίο χρειάζεται εργασίες Φανοποιείας;



1. Είναι πολλές οι ερωτήσεις που καταφθάνουν στα γραφεία μας καθημερινά, με γονείς να ρωτούν γύρω από την ασφάλεια των παιδιών τους μέσα στο αυτοκίνητο.


Διαβάστε, λοιπόν, προσεκτικά κάποιες πολύ σημαντικές και χρήσιμες συμβουλές: Το μωράκι σας στο αυτοκίνητο ενθουσιάζεται με τη συνεχή εναλλαγή παραστάσεων. Το παράθυρο μοιάζει με κινηματογραφική οθόνη γεμάτη από εικόνες, χρώματα, κίνηση. Προσοχή, όμως! Το αυτοκίνητο αποτελεί τη μεγαλύτερη απειλή για τα παιδάκια σήμερα. Στις χώρες του δυτικού κόσμου τα αυτοκινητιστικά δυστυχήματα ευθύνονται για περισσότερους θανάτους παιδιών από ό,τι όλες μαζί οι παιδικές ασθένειες. Πριν βάλετε το κλειδί στη μηχανή, πρέπει να έχετε πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, για να ταξιδέψετε με ασφάλεια μαζί με το παιδάκι σας -ακόμη και αν η διαδρομή σας είναι διάρκειας πέντε λεπτών, π.χ., μέχρι το περίπτερο κοντά στο σπίτι σας. Εξάλλου περισσότερα από τα μισά ατυχήματα γίνονται σε κοντινές αποστάσεις. Την ώρα που οδηγείτε, μην αφήνετε ποτέ το παιδί να... αλωνίζει μόνο του στο πίσω κάθισμα. Αν δεν οδηγείτε εσείς, μην παίρνετε το μωρό στην αγκαλιά σας.

Η αγκαλίτσα της μαμάς μπορεί να αποβεί μοιραία σε περίπτωση σύγκρουσης, γιατί τότε το βάρος του παιδιού σας γίνεται 30 φορές μεγαλύτερο. Αν το παιδάκι σας ζυγίζει 15 κιλά, αποκτά βάρος σύγκρουσης 350 κιλά, το οποίο είναι αδύνατον να συγκρατήσετε. Δεν μπορείτε να το προστατεύσετε ακόμη και αν περάσετε τη ζώνη ασφαλείας γύρω από το παιδί την ώρα που το κρατάτε. Ο μόνος τρόπος για να "θωρακίσετε" το μικρούλι σας από τους πιθανούς κινδύνους που το απειλούν μέσα στο αυτοκίνητο είναι το παιδικό καθισματάκι. Είναι η σίγουρη και ασφαλής λύση, η οποία περιορίζει τον κίνδυνο τραυματισμού του παιδιού κατά 70%. Διαλέξτε, λοιπόν, το σωστό κάθισμα αυτοκινήτου, ανάλογα με το βάρος του παιδιού σας και σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας.

Η τοποθέτησή του θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Τα καθισματάκια αυτοκινήτου που εφαρμόζουν στο μπροστινό κάθισμα και όταν κάθεται το μωρό έχει κατεύθυνση προς το πίσω μέρος του αυτοκινήτου δεν είναι κατάλληλα, όταν στη θέση του συνοδηγού υπάρχει αερόσακος ασφαλείας. Βεβαιωθείτε επίσης ότι η ζώνη ασφαλείας είναι τοποθετημένη χαμηλά στα πόδια του παιδιού, για να αποφευχθούν τραυματισμοί στο υπογάστριο σε περίπτωση ατυχήματος. Τις ζεστές ημέρες, πριν βάλετε το παιδάκι στο κάθισμα, πρέπει να ελέγχετε προηγουμένως με το χέρι σας μήπως τα μεταλλικά μέρη της ζώνης έχουν υπερθερμανθεί τόσο από τον ήλιο ώστε να υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσουν ερεθισμό ή ελαφρύ έγκαυμα στο ευαίσθητο δερματάκι του. Τόσο για τη δική σας ασφάλεια όσο και για την ασφάλεια του παιδιού σας, το συστηματικό σέρβις στο αυτοκίνητό σας και η διατήρησή του πάντα σε καλή κατάσταση είναι απαραίτητα. Εννοείται, βέβαια, ότι πρέπει να οδηγείτε προσεχτικά, τηρώντας σχολαστικά όλους τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Να φοράτε πάντα ζώνη ασφαλείας -για τη δική σας ασφάλεια αλλά και για να δώσετε το καλό παράδειγμα.

2. Γιατί τα καινούρια OPEL, χρειάζονται SERVICE κάθε 60000 km και όχι κάθε 15000 km όπως παλιά, και ποιά είναι τα οφέλη για εμένα;


Είναι αλήθεια, ότι όλα τα Καινούργια OPEL, τα οποία έχουν κατασκευαστεί περίπου από 01/01/02 και μετά, απαιτούν SERVICE κάθε 60000km ή 2 Χρόνια.

Η βελτίωση των Προϊόντων της OPEL είναι μία συνεχής προσπάθεια. Έτσι, σήμερα η OPEL είναι ο μόνος Κατασκευαστής στην Ευρώπη, ο οποίος έχει σχεδιάσει και κατασκευάζει τα Αυτοκίνητά του έτσι, ώστε αυτά να χρειάζονται πολύ μεγάλα χιλιομετρικά διαστήματα εώς το επόμενό τους Service.  Για Εσάς, τον Ιδιοκτήτη ενός Καινούργιου OPEL, σημαίνει ότι ένα μεγάλο μέρος των εξόδων που απαιτεί η χρήση ενός Αυτοκινήτου, το Κόστος δηλαδή Συντήρησής του, μειώνεται στη μέση και πολλές φορές ακόμη και στο ένα τρίτο, γλιτώνοντάς σας αρκετά χρήματα.

Πέρα από αυτό όμως, σημαίνει και ότι δε χάνετε χρόνο μέσα στα Συνεργεία και δε χρειάζεται να ανησυχείτε για το πότε είναι το επόμενο Service, καθώς αυτό δε θα χρειαστεί για πολύ καιρό. Για να μπορέσει να πετύχει αυτά τα μεγάλα διαστήματα Service, η OPEL χρειάστηκε να βελτιώσει κατά πολύ την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιεί στα Ανταλλακτικά της, καθώς και την κατασκευή των Κινητήρων της ECOTEC, οι οποίοι είναι οι μόνοι που έχουν ήδη ενσωματώσει τις Προδιαγραφές που θα απαιτήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση το 2005. Έτσι, τα νέα και βελτιωμένα Ανταλλακτικά OPEL που χρησιμο-ποιούνται κατά την Κατασκευή και τη Συντήρηση (πχ: λάδια, φίλτρα, μπουζί, ιμάντες κτλ.) είναι πιο ανθεκτικά, πιο ποιοτικά, απαιτούν λιγότερη συντήρηση και είναι σχεδιασμένα για να διανύουν περισσότερα χιλιόμετρα.

Με αυτές, λοιπόν, τις μεγάλες επενδύσεις σε τεχνολογία, η OPEL κατάφερε να αυξήσει τα διαστήματα μεταξύ των Service, με στόχο πάντα τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση, την εξοικονόμηση χρημάτων και τον απόλυτο Ενθουσιασμό σας κατά τη διάρκεια ιδιοκτησίας του OPEL σας.

3. Μικτή ή Απλή ασφάλεια;


Oπως όλοι σας γνωρίζετε, η Ασφάλιση του Αυτοκινήτου ή της Μηχανής μας, είναι υποχρεωτική από το Νόμο. Έχετε, λοιπόν, αγοράσει το Καινούργιο ή το Μεταχειρισμένου σας Αυτοκινήτου, και ήρθε η στιγμή να το παραλάβετε. Το εξειδικευμένο Τμήμα Χρηματοδοτήσεων & Ασφαλειών (F & I) της Mac Motors, σας κάνει μία πρόταση για την Ασφάλιση του Αυτοκινήτου σας. Και εδώ επισέρχεται το καίριο ερώτημα: «Να ασφαλίσω το Αυτοκίνητό μου με Απλή ή με Μικτή Ασφάλεια;»

Πριν απαντήσουμε σε αυτό το πραγματικά πολύ σημαντικό ερώτημα, θα θέλαμε να σας δώσουμε δύο Πανευρωπαϊκά στατιστικά νούμερα: στη Δυτική Ευρώπη, το 98% των Αυτοκινήτων, είναι ασφαλισμένα με Μικτή Ασφάλεια. Ακόμη, τα Ασφάλιστρα στη Δυτική Ευρώπη, είναι περίπου 2,5 φορές πιο ακριβά απ’ ότι στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, το αντίστοιχο νούμερο των ασφαλισμένων Αυτοκινήτων με Μικτή Ασφάλεια, αγγίζει μόλις το 5%. Γιατί; Γιατί στην Ελλάδα, είμαστε, όπως πάντα, λίγο πιο έξυπνοι από τους Ευρωπαίους. Γιατί, απ’ ότι τουλάχιστον ισχυριζόμαστε, εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν τρακαίρνουμε και μπορούμε να κοντρολάρουμε το χρόνο, τον τρόπο και τη στιγμή που θα έχουμε ένα ατύχημα !;

Καταρχήν, θα θέλαμε σε αυτό το σημείο να εξηγήσουμε την ειδοποιό διαφορά μεταξύ Απλής και Μικτής Ασφάλισης, η οποία είναι η εξής: όταν έχουμε Απλή Ασφάλεια, σε περίπτωση ατυχήματος, η Ασφαλιστική Εταιρεία ελέγχει για το ποιος έφταιγε. Εάν φταίγαμε εμείς, τότε η Απλή Ασφάλεια πληρώνει το άλλο Αυτοκίνητο, ενώ εμείς δεν πληρωνόμαστε για τη ζημιά μας. Εάν από την άλλη, έχουμε Μικτή Ασφάλεια, η Ασφαλιστική Εταιρεία δε ρωτάει να μάθει ποιος έφταιγε. Η Ασφάλεια θα πληρώσει το άλλο Αυτοκίνητο, αλλά και το δικό μας, ανεξαρτήτου του ποιος έφταιγε, εμείς ή ο άλλος. Από την άλλη βέβαια πλευρά, η Μικτή Ασφάλεια είναι περίπου κατά 80% πιο ακριβή από την Απλή.

Επίσης, η Μικτή Ασφάλεια έχει τη λεγόμενη «Απαλλαγή», η οποία σημαίνει ότι τα πρώτα 300€ τα πληρώνει ο Πελάτης, δηλαδή, εάν έχουμε ένα ατύχημα 5.000€, ο Οδηγός θα πληρώσει τα πρώτα 300€ και η Μικτή Ασφάλεια τα υπόλοιπα. Εδώ στη Mac Motors, είναι πάγια πολιτική μας να συμβουλεύουμε και να προτείνουμε σε όλους τους Πελάτες μας, να κάνουν Μικτή Ασφάλεια. Και αυτό, το στηρίζουμε σε μία πολύ απλή επιχειρηματολογία. Αναλογιστείτε το εξής: όταν -χτύπα ξύλο- εμπλακούμε σε ένα ατύχημα, υπάρχουν 3 τινά:

1ον: Να φταίει ο άλλος: σε αυτήν την περίπτωση μας πληρώνει η Ασφάλεια του άλλου (εάν είναι αξιόπιστη) και όλα καλά.
2ον: Να φταίμε εμείς: σε αυτή την περίπτωση, εάν έχουμε Απλή Ασφάλεια, τότε η Ασφαλιστική Εταιρεία δεν καλύπτει καμία από τη δικές μας ζημιές.
3ον: Να τρακάρουμε μόνοι μας, πχ: να βγούμε από το δρόμο: και σε αυτήν την περίπτωση, η Απλή μας Ασφάλεια μας δίνει 0€ για τη ζημιά μας.

Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσουμε, ότι και στις δύο αυτές περιπτώσεις, η Απλή Ασφάλεια δε μας καλύπτει, ενώ εάν είχαμε Μικτή, η Ασφαλιστική Εταιρεία θα μας παρέδιδε το Αυτοκίνητό μας, σαν καινούργιο. Δυστυχώς, όμως, σε αυτή μας την επιχειρηματολογία, το 95% των Πελατών μας απαντάν με δύο πολύ συχνές δικαιολογίες:

1η: «Εγώ οδηγώ 35 χρόνια και δεν έχω τρακάρει, τώρα θα τρακάρω; Δε χρειάζομαι Μικτή Ασφάλεια, Εγώ είμαι πολύ καλός Οδηγός». Είναι αυτό που λέγαμε πιο πάνω, ότι εμείς εδώ στην Ελλάδα μπορούμε να προδιαγράψουμε το πότε θα μας συμβεί ένα ατύχημα.
2η: «Η Μικτή Ασφάλεια είναι πολύ ακριβή. Εγώ δε μπορώ να δώσω τόσα λεφτά». Εάν δε μπορείτε να δώσετε 300€ παραπάνω που ζητά η Μικτή Ασφάλεια, πώς θα δώσετε τα 5.000€ της ζημιάς του ατυχήματος -χτύπα ξανά ξύλο- για να ξαναφτιάξετε το Αυτοκίνητό σας ;

Εκτός και εάν γνωρίζετε και Εσείς πότε θα πεταχτεί αυτός ο άτιμος ο Σκύλος μπροστά σας και δεν οδηγήσετε εκείνη την ημέρα ! Πιστεύουμε να έχουμε περάσει το μήνυμα, ότι από όποια πλευρά και αν το δείτε το θέμα της Ασφάλισης, η Μικτή Ασφάλεια είναι η μόνη λύση. Κατανοούμε ότι στους δύσκολους οικονομικά καιρούς που περνάμε, κανείς μας δε θέλει και δεν έχει λεφτά για «πέταμα». Γι’ αυτό ακριβώς, επιλέξτε την πλήρη Ασφάλιση του Αυτοκινήτου σας μέσα από μία Μικτή Ασφάλεια. Μην το βλέπετε σαν έξοδο. Δείτε το σαν επένδυση και εξασφάλιση των χρημάτων σας.

4. Πως και που με συμφέρει να επιδιορθώσω το τρακαρισμένο ή χτυπημένο μου αυτοκίνητο, το οποίο χρειάζεται εργασίες Φανοποιείας;


Οι προεκτάσεις μιας επισκευής στο σκουριασμένο ή τρακαρισμένο σας αυτοκίνητο, καθώς και του κόστους της επισκευής, μπορεί να είναι πολύ ευρύτερες από ότι φαντάζεστε. Ο τρόπος της επισκευής, ο εξοπλισμός που θα χρησιμοποιηθεί, οι τεχνικές που θα εφαρμοστούν, τα ανταλλακτικά που θα τοποθετηθούν – όλα αυτά είναι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν άμεσα τις προδιαγραφές, τα οδηγικά χαρακτηριστικά, τις επιδόσεις, την εμφάνιση και την αξία μεταπώλησης του αυτοκινήτου σας. Οι επισκευές πρέπει επομένως να είναι υψηλής ποιότητας. Ο πραγματογνώμονας από την ασφαλιστική σας εταιρία και ο επικεφαλής του συνεργείου θα λάβουν υπόψη όλους τους παράγοντες πριν ξεκινήσει οποιαδήποτε επισκευή.

Ως καταναλωτής, έχετε κάθε δικαίωμα να ξέρετε πως πρόκειται να επισκευαστεί το αυτοκίνητό σας. Κάντε στον πραγματογνώμονα και στο συνεργείο τις ακόλουθες απλές ερωτήσεις για να βεβαιωθείτε ότι και οι δύο ενεργούν με βάση το δικό σας συμφέρον: Ερωτήσεις για τον πραγματογνώμονα: Η εκτίμηση της επισκευής προβλέπει το κόστος των Γνήσιων Ανταλλακτικών ή περιλαμβάνει και μη γνήσια ανταλλακτικά; Ποιοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη όταν αποφασίζετε ότι ένα εξάρτημα είναι ισοδύναμο με ένα άλλο; Συμφωνεί η ασφαλιστική εταιρία να αποκατασταθεί το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση; Ερωτήσεις για το συνεργείο: Χρησιμοποιείται μόνο Γνήσια Ανταλλακτικά; Αν όχι, τι είδους ανταλλακτικά χρησιμοποιείτε;

Πότε αποφασίζετε να χρησιμοποιείτε μη γνήσια ανταλλακτικά; Παρέχει το συνεργείο σας εγγύηση για τα ανταλλακτικά και την εργασία; Υπάρχουν τυχόν περιορισμοί στην εγγύηση αυτή; ΕΚΘΕΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ Δηλώστε σαφώς τι απαιτήσεις έχετε για το αυτοκίνητό σας Αν πρόκειται να πληρωθεί η επισκευή από ασφαλιστική εταιρία, ο πραγματογνώμονας και ο εκπρόσωπος του συνεργείου της Mac Motors, έχουν ένα κοινό στόχο. Μέλημά τους πρέπει να είναι η αποκατάσταση του αυτοκινήτου στην κατάσταση που ήταν πριν συμβεί η ζημιά. Και οι εκπρόσωποι πρέπει να υπολογίσουν το κόστος της επισκευής και θα πρέπει να ενδιαφέρονται και οι δύο να διατηρήσουν το κόστος αυτό όσο το δυνατόν χαμηλότερα. Παρόλο που η ασφαλιστική εταιρία είναι φυσικό να κρατήσει το κόστος σε χαμηλά επίπεδα, δε θα πρέπει να ασκήσει πίεση στο συνεργείο.

Πρέπει απλώς να καλύψει το κόστος μιας σωστής επισκευής, χωρίς εσείς να υποβληθείτε σε κανενός είδους ταλαιπωρία. Την τελική ευθύνη για την εκτέλεση μιας υψηλής ποιότητας επισκευής κατά τα πρότυπα της Opel την έχει το φανοποιείο της Mac Motors. ΕΠΙΣΚΕΥΗ ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ; Η πρώτη απόφαση: Χρειάζονται ειδικές γνώσεις – όπως αυτές των ανθρώπων της Mac Motors– για να αποφασιστεί αν θα γίνει ολική ή μερική αντικατάσταση. Ανάλογα με το είδος της ζημιάς, η δεύτερη λύση μπορεί να είναι προτιμότερη γιατί θα αφήσει άθικτες ορισμένες από τις αρχικές ενώσεις. ΕΠΙΣΚΕΥΗ Όταν είναι τεχνικά εφικτή και ασφαλής Τα μεταλλικά μέρη του αμαξώματος δεν είναι απόλυτα επίπεδες και ομοιόμορφες επιφάνειες. Μερικά από αυτά έχουν καμπύλες και οι ιδιότητες τους είναι επομένως διαφορετικές. Τα μέρη αυτά είναι πιο δύσκολο να επισκευαστούν απ’ ότι φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Αφού εκτιμηθεί η ζημιά, πρέπει να επιλεγεί η μέθοδος επισκευής που είναι λιγότερο δαπανητή από οικονομικής και τεχνικής πλευράς.

Eνας ειδικευμένος τεχνίτης της Mac Motors που χρησιμοποιεί τον κατάλληλο εξοπλισμό και προϊόντα, μπορεί να επαναφέρει μια μεταλλική επιφάνεια του αμαξώματος στην αρχική της κατάσταση. Ίσως έχετε ακούσει για επισκευές που γίνονται με τη χρήση στόκου. Αν χρησιμοποιηθεί σωστά, το προϊόν αυτό μπορεί να βάλει την τελευταία “πινελιά” στην επισκευή, καθώς εξομαλύνει τις μικρές ατέλειες πριν από τη βαφή. Πέρα από αυτό, τέτοιου είδους προϊόντα δεν συνιστούν από μόνα τους μέθοδο επισκευής. Δεν μπορούν ποτέ να υποκαταστήσουν την κανονική φανοποιία. Για αυτοκίνητα μιας κάποιας ηλικίας, όμως, η λύση αυτή είναι συχνά ιδανική σε σχέση με την αξία του αυτοκινήτου.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Συχνά η καλύτερη και ασφαλέστερη λύση Σε πολλές περιπτώσεις η αντικατάσταση είναι η καλύτερη επιλογή. Η επισκευή ενός τμήματος μπορεί να είναι μεγάλο εγχείρημα και να παραλαμβάνει υπερβολικό κόστος εργασίας και σημαντική μείωση της ποιότητας. Συνεπώς οι ειδικοί της Mac Motors θα προτιμήσουν την αντικατάσταση όπου ενδείκνυται περισσότερο. Μετά τη βαφή του νέου τμήματος, το αυτοκίνητο θα επανέλθει στην προ ατυχήματος κατάσταση και εμφάνιση. Το κόστος στην περίπτωση αυτή θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με το κόστος της επισκευής.

 

 

promo 
Αρχή σελίδας